Saturday, December 21, 2013

4 Finalis Rebut RM20,000 Di TV3 Malam Esok


Taufik dan Liza
PETALING JAYA: Wang tunai RM20,000 bakal menjadi milik siapa? Persoalan itu yang menjadi tanda tanya apabila salah seorang daripada empat finalis rancangan realiti Projek Metro terbitan TV3 bakal diumumkan pada malam Ahad.
Juri acara itu Roslen Fadzil berkata, keempat-empat peserta akhir akan diadili menerusi tugasan secara langsung di pentas pengacaraan selain mengambil kira tugasan awal yang dirakamkan di Johor Bahru hujung minggu lalu.
“Pada peringkat akhir ini pihak produksi memberi tugasan yang agak berat untuk melihat sejauh mana mereka mampu menyahut cabaran untuk berada dalam industri media selain penilaian secara langsung pada malam final,” katanya yang juga seorang penulis lirik.
Selain Roslen, juri tetap acara itu ialah pelakon Fasha Sandha manakala Fara Fauzana bertindak sebagai pengacara.
Bagi acara akhir Ahad ini, Fara akan berganding dengan Faizal Ismail (FBI).
Fiza (kiri) dan Iera
Rancangan realiti itu yang mula bersiaran sejak 5 November lalu diperkenalkan untuk mencari personaliti dalam industri media yang berbakat anjuran Kumpulan Media Prima Berhad.
Lebih 500 peserta telah hadir ke uji bakat pertandingan itu pada 14 September lalu di Balai Berita NSTP, Bangsar dekat sini namun hanya sembilan terbaik yang terpilih.
Juara pertandingan akan membawa pulang wang tunai RM20,000 serta kontrak berkhidmat bersama Media Prima selama setahun.
Antara artis yang bakal memeriahkan peringkat akhir ialah Ella, Alyah, Salammusik, Akim Ahmad, Alif Satar serta penampilan khas Erra Fazira, Eja dan Nad Zainal.
Ia akan disiarkan secara langsung menerusi TV3 pada pukul 10 malam, Ahad.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: