Wednesday, September 7, 2011

Dengarnya...: Adeep tinggalkan The Fabulous Cats

Dari kiri; Cat, Zizi, Wangi dan Adeep.
Dari kiri; Cat, Zizi, Wangi dan Adeep.
WALAU berat hati untuk melepaskan Adeep, anggota The Fabulous Cats (TFC) yang lain menghormati keputusan teman mereka meninggalkan dunia hiburan.

Cik Normah dapat tahu khabar ini pun daripada rakan yang mengikuti perkembangan kumpulan hip hop itu. Tetapi dengarnya ketua kumpulan, Car Farish tidak terkejut kerana perkara itu sudah disuarakan sejak beberapa bulan lalu.
Adeep dikatakan mahu bersara untuk menumpukan perhatian terhadap aktiviti keagamaan dan kerohanian. Malahan sebagai rakan dia tumpang gembira dengan perubahan itu dan akan menyokong apa jua keputusan rakan baiknya.
Dia dan rakan juga tidak bercadang mencari pengganti kerana yakin buat masa ini mereka masih mampu bergerak dengan anggota yang ada.

Nampaknya Adeep mengikuti jejak langlah beberapa teman artis lain yang beralih kepada lagu dakwah serta kemanusiaan seperti Amer (Ruffedge), Lah (VE) dan Pot (Innuendo). Apa pun Cik Normah ucapkan selamat mau jaya buat Adeep.

Selepas ketiadaan jejaka kelahiran Singapura itu, TFC kini hanya dianggotai Cat, Wangi serta Zizi. Entahlah , Cik Normah pun tengok kumpulan The Fabulous Cats ini asyik bertukar ganti ahli-ahlinya. Tak tau apa kesudahannya nanti dengan kumpulan ini.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: