Sunday, April 17, 2011

Nur Amalina pakej gadis idaman




Gadis ini tidak pernah melepaskan apa saja peluang untuk mencuba dan mengambil cabaran baru. Berasal dari Selangor, Nur Amalina Azain, merupakan gadis ayu yang penuh keyakinan.

Siapa sangka pada usia 18 tahun, dia yang mendapat 9A dalam Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) diberi kepercayaan oleh keluarganya untuk menguruskan sebuah spa.

Memenangi pencarian Carefree® Girl baru-baru ini, Nur Amalina diberi peluang menjadi pelakon.

"Saya berasa gembira memenangi pencarian Carefree® Girl. Memang impian saya untuk menjadi personaliti televisyen dan pelakon. Pertandingan ini memberi peluang untuk saya realisasikannya.

''Saya akan berusaha bersungguh-sungguh untuk menjayakan siri drama televisyen baru ini bersama-sama Scha, Marsha, dan Awal.

''Terima kasih Carefree memberikan peluang kepada saya," ujarnya yang bercita-cita untuk menyambung pelajaran ke luar negara dalam bidang perakaunan.

Walaupun baru pertama kali menghadiri sesi fotografi, gadis manis ini jelas matang dalam tutur bicaranya.

Hadir dengan gaya bersahaja, Nur Amalina mempunyai pakej gadis impian iaitu bijak, cantik dan rendah diri.

Bahkan dia tidak mahu leka dengan impian sebagai pelakon, sebaliknya Nur Amalina mahu mengorak kejayaan dalam bidang pelajaran dan menjadi seorang akauntan.

Gadis periang ini juga suka sukan yang lasak seperti rock climbing dan bermain piano untuk meluahkan perasaannya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: