Sunday, April 3, 2011

Monrods – kelainan jadi sebutan




JARANG sekali kita dapat menikmati hidangan kampung seandainya menjengah restoran di bandar-bandar besar.

Namun kini, keinginan menikmati hidangan kampung seperti pisang rebus yang dicicah dengan kelapa atau pecal bukanlah sesuatu yang merunsingkan.

Dua sahabat, Roslan Zainol Abidin dan Rosli Rashid pastinya tidak menghampakan anda dengan berdiri megahnya rangkaian restoran atas jenama Monrods.

Dengan berkonsepkan gaya, rasa dan keriangan, setiap pengunjung boleh menikmati hidangan yang diidam-idamkan dengan penuh santai.

Selain hidangan tersebut, Monrods turut menampilkan hidangan tempatan dan barat seperti nasi ayam, steak, fish & chips, mee rebus, cucur kodok, cucur ikan bilis, ubi keledek rebus dan ubi kayu rebus yang disajikan dengan sambal bilis dan kelapa.

Terbaru, Monrods mengembangkan operasinya ke Kuantan, Pahang bagi menawarkan hidangan istimewanya kepada penduduk di Pantai Timur.

kepuasan

Seiring dengan tagline Kelainan Jadi Sebutan, Monrods menampilkan hiburan berbentuk kasual di restorannya dengan menyediakan persembahan kugiran yang mengetengahkan penyanyi tempatan.

Menurut Roslan, menu yang dihidangkan menepati cita rasa semua golongan masyarakat berbilang kaum di negara ini.

“Dengan harga yang berpatutan dan suasana menceriakan ini, saya pasti Monrods menjadi satu tarikan untuk dikunjungi,” jelasnya.

Tambahnya, tidak mustahil Monrods bakal mencipta sejarahnya yang tersendiri dalam menentukan kepuasan kepada pelanggan dengan mendapat kerjasama daripada Koperasi Pegawai-

Pegawai Kerajaan Pahang (KPKP) yang menjadikan Monrods sebagai rakan francais mereka.

Monrods yang beroperasi setiap hari bermula 10 pagi hingga 12 malam turut menyediakan ruang untuk acara keraian seperti parti hari jadi.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: