Thursday, May 24, 2012

Suami dakwa anak dilarikan bekas isteri

NADARAJAH menunjukkan laporan polis dan gambar Anusha yang didakwa dilarikan oleh bekas isterinya di Kuala Lumpur semalam.


KUALA LUMPUR – Seorang bapa kepada kanak-kanak perempuan berusia lapan tahun dari Kampung Pandan Indah di sini mendakwa, anak kesayangannya itu telah dilarikan oleh bekas isterinya sejak 31 Januari lalu.

Bapa malang itu, G. Nadarajah, 37, berkata, anak perempuannya, N. Anusha (gambar kecil) yang belajar di Sekolah Kebangsaan Convent, Jalan Peel di sini tidak pulang ke rumah setelah tamat sesi persekolahan pada petang hari kejadian.

Dia yang bekerja sebagai penghantar surat di sebuah firma swasta di ibu kota berkata, kejadian itu berlaku pada hari ulang tahun kelapan anaknya itu.

Katanya, dia juga telah membuat persiapan untuk menyambut hari jadi Anusha bersama isteri keduanya di kediamannya.

Bagaimanapun menurutnya, selepas sesi persekolahan tamat pukul 6.20 petang, dia telah ke sekolah untuk mengambil Anusha tetapi kelibat anaknya tidak kelihatan bersama murid-murid lain.

“Saya yang bimbang terhadap keselamatan Anusha terus bergegas ke pejabat guru besar sekolah itu untuk mengadu tentang kehilangan anak saya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: