Tuesday, September 6, 2011

Pelanggan bertuah Celcom terima RM50,000

CELCOM Axiata Berhad (Celcom) memberikan kejutan kepada pelanggannya dengan ganjaran wang tunai RM50,000 menerusi promosi Hello Money yang menyaksikan pelanggan Celcom Masrizah Zakaria, 45, dari Subang Permai memenangi hadiah pada minggu ke tujuh.

Promosi Hello Money yang bermula dari 6 Jun sehingga 31 Julai lalu, disasarkan kepada 8.7 juta pelanggan prabayar Celcom dengan hanya membuat lima panggilan tempatan sehari dengan setiap minggu menyaksikan seorang pelanggan memenangi hadiah RM50,000.


Selain itu, promosi turut dibuka kepada pelanggan Celcom yang baru dan sedia ada di bawah UOX, SOX, Sukses dan Celcom Blue.

Sehingga kini, lapan pemenang Hello Money telah memenangi hadiah hebat itu dengan yang pertama adalah Bali Anak Sulung, diikuti oleh Mohd Faridz Abd Aziz (minggu kedua), Siti Rokimah Hussin (minggu ketiga), Noorhafizza Nazali (minggu keempat), Affan Abd Jamil (minggu kelima) dan Azmi Sahar (minggu keenam) Manakala Wan Mahadzir Tuanku Sulong telah dikenal pasti sebagai pemenang minggu terakhir yang membawa pulang ganjaran RM50,000.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: