• Melly Goeslow i Melly Goeslow 
Selain terkenal dengan kehebatan dalam mencipta lagu, penyanyi dan komposer popular Indonesia, Melly Goeslaw turut terlibat dalam pembikinan filem tidak lama lagi.

Sempat menemu bualnya pada majlis pengumuman barisan tenaga pengajar program Akedemi Fantasia 2013 baru-baru ini, Melly memberitahu selain baru tampil dengan album terbarunya yang menghimpunkan beberapa lagu 'soundtrack' dia juga sedang dalam persiapan dalam pembikinan filem.

"Sekarang saya juga agak sibuk dengan beberapa persiapan untuk filem terbitan saya sendiri di Indonsia.

"Filem yang akan saya hasilkan nanti adalah filem seram sebab saya memang penggemar filem genre seperti itu.

"Pelakon yang terlibat masih lagi dalam perbincangan kami. Setakat ini itu sahaja yang boleh saya kongsikan kerana ia bakal menjadi kejutan buat peminat," katanya.