Thursday, August 29, 2013

BlackBerry dengan skrin sesentuh sepenuhnya



BLACKBERRY pertama yang menggunakan paparan skrin sesentuh pertama dalam siri modelnya.


TELEFON pintar BlackBerry Z10 direka untuk memberikan pengguna pengalaman baharu dalam dunia gajet mudah alih.
Ciri-ciri telefon dan aplikasi yang beroperasi dengan lancar membantu pengguna menyiapkan tugasan dengan lebih cepat dan mudah.
Rekaan fizikal Z10 memperlihat sebuah peranti BlackBerry yang mempunyai paparan skrin sesentuh sepenuhnya dengan menggunakan sistem operasi BB10, manakala bahagian belakang diperbuat daripada bahan yang lembut apabila adisentuh.
Skrin Z10 bersaiz 4.2 inci (10.7 sentimeter) berteknologi paparan hablur cecair (LCD) dengan resolusi 356 piksel setiap inci (2.5 sentimeter).
Salah satu peningkatan yang agak mengagumkan berkenaan telefon ini berbanding model-model BlackBerry terdahulu adalah pada ciri fizikal dan aplikasi kameranya.
Kamera Z10 memperkenalkan beberapa ciri baharu seperti tetapan TimeShift yang merupakan teknologi untuk mendapatkan rakaman berkumpulan yang menunjukkan semua orang tersenyum dengan mata terbuka.
BlackBerry Z10 dilihat sebagai sebuah platform yang kukuh dengan antara muka yang responsif.
Dengan rekaan antara muka yang moden serta berdasarkan pergerakan jari, model terbaharu ini memberikan pengalaman penerokaan mudah alih yang menyeronokkan.
Boleh dikatakan bahawa BlackBerry Z10 sangat inovatif dalam dunia wayarles untuk 10 tahun akan datang.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: