Sunday, February 1, 2009

Lelaki Malaysia pun banyak






BIAR sewaktu berusia sembilan tahun lagi, Nur Shahila Amir Hamzah atau Shila sudah mula menyanyi. Bakatnya dilihat lebih meluas selepas menyertai One In A Million musim kedua (OAIM), tahun lalu.

Sudah melewati gementar bertanding dan mengutip pengalaman baru, naib juara program realiti terbitan 8TV ini sempat menitipkan pesanan buat para peserta yang baru masuk gelanggang untuk musim terbaru.

Kata anak ND Lala ini: "Setiap peserta harus menampilkan potensi diri dan mencari imej sendiri. Jangan takut untuk mencuba sesuatu yang baru kerana hanya dalam gelanggang ini kita mampu mencungkil dan mencari hala tuju."

Kini sedang teruja menanti kelahiran album terbarunya, Bebaskanlah yang dijangka berada di pasaran Mac depan, gadis ini giat mempromosikan lagu tema Cornetto, Tunjukkan Cintamu.

"Saya diikat sebagai duta Cornetto Malaysia-Indonesia selama setahun. Dalam masa sama, saya juga menjadi model baru untuk projek Clean & Clear dan mempunyai sebuah klip video, Hanya Kita untuk produk ini juga," katanya mengenai diari tahun baru yang padat.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: