Saturday, February 28, 2009

Anggun, eksklusif

BUTIK eksklusif tudung, selendang dan pakaian Muslimah, Ariani, menyediakan lebih 200 rekaan serta koleksi tudung eksklusif hasil rekaan pereka dalamannya yang berpengalaman luas.

BUTIK eksklusif tudung, selendang dan pakaian Muslimah, Ariani, menyediakan lebih 200 rekaan serta koleksi tudung eksklusif hasil rekaan pereka dalamannya yang berpengalaman luas.

Koleksi Ariani diperbuat daripada fabrik diimport dari Itali, Jerman, Perancis dan Turki yang sememangnya terkenal dengan kualiti yang tinggi.

"Koleksi Ariani memang berbeza dengan apa yang ada di pasaran hari ini kerana kami menyediakan tudung, selendang serta pakaian Muslimah yang bukan saja cantik malah diperbuat daripada fabrik bermutu tinggi," kata Pegawai Pemasaran Ariani, Farah Haryani Mohd Philip.

Menariknya, pembeli tidak perlu bimbang mengenai nilai eksklusif koleksi Ariani (milik penuh syarikat Jakel) kerana setiap rekaan tudung hanya disediakan dalam 100 warna dan 100 helai saja setiap satu.


"Koleksi eksklusif ini tidak terdapat di mana-mana butik walaupun kadangkala orang ramai sering keliru dengan penjualan tudung yang seakan-akan serupa.

"Namun, kehalusan jahitan, ketahanan, kualiti serta rekaannya sangat berbeza dan faktor itulah yang menjadikan koleksi ini istimewa di mata peminatnya," katanya.

Untuk lebih memudahkan pengguna, butik terbabit akan turut memasarkan cakera padat mengenai cara pemakaian tudung tidak lama lagi.

Ariani baru-baru ini turut mengumumkan pelantikan Ekin sebagai dutanya untuk tempoh tiga tahun.

Menurut Pengarah Komunikasi Korporat Kumpulan Jakel, Saiful Izhar Senawi, pelantikan Ekin sebagai duta Ariani amat tepat kerana isteri kesayangan penyanyi terkenal, Mawi itu mempunyai daya tarikan tersendiri untuk mempromosikan fesyen terbaru jenama berkenaan.

Katanya, sejak tampil bertudung, Ekin semakin popular dan apa jua gaya yang disarungkan mendapat perhatian masyarakat.

Menerusi kontrak yang sudah dipersetujui, Ekin hanya akan menggayakan koleksi Ariani ketika bersama media, di lokasi tertentu dan muncul dalam program di televisyen.

"Seperti Mawi, Ekin juga memiliki auranya tersendiri hingga menyebabkan banyak pihak tampil mengeluarkan tudung Ekin di pasaran.

"Namun, pihak kami ingin jelaskan Ariani tidak pernah memberi hak sah sama ada secara bertulis atau lisan kepada mana-mana pihak untuk menjual atau memasarkan produk Ariani sewenang-wenangnya kecuali di cawangan Ariani yang sah.

"Ini kerana, Ariani sentiasa mengawal kualiti serta nilai eksklusif semua produknya," katanya pada majlis di ibu negara, baru-baru ini.

Sementara itu, butik berkenaan menyediakan koleksi menarik daripada jenama Valentino, Aker, Armine, Akel, Bona, Sera, Isadora, Ungaro, Pierre Cardin, Tiara Exclusive dan Tiara Diamond.

Ia boleh didapati di butik Ariani di Jalan Bunus Off Jalan Masjid India (berhadapan Jakel). Rangkaian butik berkenaan akan dibuka di Johor Bahru, Johor; Bangsar dan Wangsa Maju, Kuala Lumpur; serta Shah Alam dan Bangi, Selangor; pada Mac serta April depan.

Selain itu, pelanggan yang berkunjung ke butik Ariani berpeluang mendapatkan khidmat nasihat dari segi pemilihan tudung yang sesuai mengikut penggunaannya serta teknik dan cara pemakaian tudung akan diberikan secara percuma.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: