Thursday, November 15, 2012

Mampu rakam log data penggunaan


URUSAN pejabat menjadi lebih mudah dan pantas dengan model terbaharu ImageRunner Advance.


CANON Marketing baru-baru ini melancarkan siri imageRUNNER ADVANCE C5200 yang mempunyai keupayaan mengimbas dengan laju dan kecekapan operasi ditingkatkan.
Didatangkan dalam empat model iaitu C5255, C5250, C5240 dan C5235, mesin cetak itu menawarkan kelajuan mencetak sehingga 55 muka surat perminit (ppm) berwarna manakala kelajuan imbasan sehingga 120 ppm untuk berwarna serta hitam putih.
Rangkaian produk imageRUNNER direka bagi memenuhi keperluan syarikat daripada yang sederhana sehingga yang besar supaya lebih cekap dan produktif dalam mengeluarkan output yang dikehendaki.
Panel kawalan penuh TFT yang mudah dicapai bersaiz 8.4 inci. Fail-fail JPEG, TIFF dan PDF dengan mudah boleh dipratonton sebelum dicetak.
Port USB pula membenarkan dokumen yang disimpan dalam pemacu pena secara automatik dikesan dengan pantas dan mudah diakses.
Fungsi Audit Log membolehkan pengguna menganalisis pola penggunaan dengan mengenal pasti kecekapan peranti pelbagai fungsi. Ia dilakukan melalui penilaian koleksi log data yang disimpan dalam Antaramuka Remote User.
Fungsi ini mengumpul pelbagai jenis log yang membolehkan syarikat mengesan kesahihan dan informasi seperti status fotokopi, faks, imbas, cetak, operasi mesin dan banyak lagi.
Penjimatan tenaga siri imageRUNNER ADVANCE C5200 boleh diprogram dengan dua mod jimat tenaga bagi meminimumkan penggunaan terutamanya pada waktu mesin sedang dalam keadaan sedia.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: