Wednesday, December 15, 2010

Teint Miracle serlahkan wajah


JURUSOLEK Lancome ketika menyapukan Teint Miracle kepada seorang model.


LANCOME Malaysia, baru-baru ini memperkenalkan bedak asas cecair baru Teint Miracle menerusi kajian selama 10 tahun. Ia merupakan bedak asas cecair pertamanya yang menyerlahkan kesempurnaan kulit dengan teknologi terkininya Aura-Inside. Iaitu satu penemuan besar dalam teknologi kosmetik untuk menghasilkan wajah berseri dari semua sudut.

Program yang diadakan di Sogo, Kuala Lumpur bersempena acara bersama pelanggan menyaksikan Artis Lancome Color Design, Mell, menunjukkan cara penggunaan bedak asas cecair miracle pada penyanyi Jazz, Atilia.

Pengurus Jenama Lancome Malaysia, Elida Wong berkata, bedak asas cecair baru Teint Miracle menandakan era baru untuk kosmetik.

''Teint Miracle menggunakan teknologi Aura-Inside, yang merupakan penghasilan cahaya semula jadi yang digabungkan dengan pigmen generasi baru diilhamkan oleh kajian optik yang digunakan untuk biologi dengan esen cahaya cecair yang unik,'' katanya.

Menerusi penggunaan penemuan saintifik yang terkini, kajian Lancome membuktikan bahawa cahaya bukan sahaja dipantul pada permukaan, tetapi juga dipancarkan semula dari bahagian dalam kulit seterusnya menghasilkan paras 3D secara semula jadi.

Paras 3D inilah yang memberikan kelainan kepada imej wajah selepas solekan.

Ketika melakukan demonstrasi, Mell memberitahu cara terbaik menggunakan Teint Miracle ialah melalui pergerakan pusingan.

''Dengan menggunakan pergerakan pusingan, menyapunya ke atas, dapat membantu merangsang dan menyegarkan sel-sel serta menghasilkan paras wajah yang lebih sekata dan berseri,'' tambahnya.

Siapa yang tidak mahu kelihatan cantik dan menawan. Menerusi perubahan keajaiban yang didatangkan melalui Teint Miracle memberikan harapan kepada semua wanita untuk kelihatan lebih berseri dan jelita sekata.

Dijual pada harga RM130 untuk botol bersaiz 30 ml, Teint Miracle baru terdapat dalam 8 rona dan kini terdapat di semua kaunter kecantikan Lancome seluruh negara.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: