Friday, December 31, 2010

Lelaki ditahan jual video lucah


KEDAI telefon bimbit di Kompleks Kota Raya, Jalan Silang, Kuala Lumpur yang diserbu kerana disyaki menawarkan khidmat muat naik video seks kepada pelanggan.


KUALA LUMPUR - Kerana mahu mengaut keuntungan lebih, seorang lelaki yang menyediakan perkhidmatan memuat naik video lucah dalam telefon bimbit menerima padah apabila dia ditahan polis dalam serbuan di pusat beli-belah Kompleks Kota Raya, Jalan Silang di sini kelmarin.

Dalam serbuan pada pukul 5 petang itu, sepasukan anggota polis daerah Dang Wangi menyerbu sebuah premis yang disyaki menawarkan perkhidmatan tidak bermoral tersebut.

Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Mohd. Zulkarnain Abdul Rahman berkata, hasil serbuan itu polis menahan seorang lelaki yang merupakan pemilik kedai telefon bimbit tersebut.

"Bersama lelaki berusia 20-an itu, kita merampas barangan seperti komputer riba, telefon bimbit dan pemacu pena yang dipercayai digunakan untuk melakukan muat naik video lucah kepada pelanggan," katanya kepada Kosmo! di sini semalam.

Menurut Mohd. Zulkarnain, serbuan tersebut dilakukan hasil maklumat daripada ruangan khidmat pesanan ringkas (SMS) Kosmo! yang dihantar oleh seorang pengirim dan disiarkan oleh Kosmo! pada 28 Disember lalu.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: