Thursday, December 30, 2010

Pelakon Baru, Sharnaaz Belum Sedia Bertanding

KUALA LUMPUR: Aktor Sharnaaz Ahmad, 25, belum bersedia untuk bertanding dalam apa-apa kategori dalam acara gah seperti Anugerah Skrin 2010 yang berlangsung pada 24 Disember lalu.

Pelakon drama Tari Tirana, Dottie, Kum Kum dan Pontianak Kampung Batuini merasakan tahap lakonannya sejak lebih setahun lalu belum mencapaitahap yang melayakkan untuk bertanding.

"Saya tak boleh cakap bersedia untuk bertanding kerana semuanya bergantung kepada penonton yang menentukan.

"Selagi peminat mengatakan saya tidak layak untuk bertanding, saya tidak akan lakukan.

"Saya sentiasa meningkatkan mutu lakonan saya. Misalnya apabila saya menonton lakonan dalam drama Pontianak Kampung Batu, saya masih tidak berpuas hati kerana saya masih boleh lakukan yang terbaik," katanyakepada mStar Online.

Tambahnya: "Ikutkan saya boleh menangis dalam drama itu tetapi saya tidak menangis. Jadi, terus terang saya tidak bersedia lagi untuk bertanding."

Menurutnya, drama Pontianak Kampung Batu merupakan drama pertama lakonannya setelah dilamar oleh penerbit Box Lite Film Sdn Bhd.

Kini dia yang pernah bekerja sebagai eksekutif di syarikat hartanah ini telah melakonkan tujuh buah drama terbitan Box Lite.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: