Wednesday, December 29, 2010

Bukit Malut terbakar lagi


PENDUDUK semalam meninjau rumah mereka yang hangus terbakar di Bukit Malut, Langkawi.


LANGKAWI - "Saya tidak sempat berbuat apa-apa cuma sempat melarikan anak dalam buaian sebaik mendengar jiran menjerit... api... api."

Demikian cerita Khatijah Mustafa, 45, mangsa kebakaran yang melibatkan 59 buah rumah di perkampungan nelayan di Bukit Malut di sini malam kelmarin.

Ketika kejadian pada pukul 11.30 malam, Khatijah sedang membuai buaian untuk menidurkan bayi lelakinya yang berusia lapan bulan sebelum terhidu bau hangit mungkin daripada wayar elektrik yang terbakar.

"Saya kemudian menjenguk ke dalam bilik tetapi tiada bau itu. Sejurus selepas itu saya terkejut mendengar jiran menjerit rumah terbakar.

"Saya terus mencapai bayi saya dan lari keluar rumah," katanya kepada pemberita di sini semalam.

7 comments:

  1. org bukit malut suka menipu mcm sial

    ReplyDelete
  2. tahh bakar umah sendiri... gangster... suka bunuh org... suka gaduh.. asal la dioarg dpt ic?
    asal xbg kt suma pendtg ja ic

    ReplyDelete
  3. org bukit malut xbeguna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ingtlah whai mnusia kdg2 owg yg mngta lg truk prangai dy..ingt lah allah mnyuruh hmbanya berbuat baik kpda ssama mnusia..wlaupn sya bkn org bukit mlut tpy sys hormat mreka krana agama dakwah mreka yg dikagumi...taubatlah

      Delete
    2. saya sokong...bertaubatlah

      Delete
  4. tlonglah taubat whai si hati busut,,allah

    ReplyDelete
  5. smua mnusia allah bg akal fkiran..jdy fkirlah

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: