Thursday, April 1, 2010

Gambar Artis Spa Qistina Tak Pakai Coli!

image

“Gila tak pakai ‘bra’ masa keluar.” Itulah reaksi pelakon berbakat muda, Ainul Aishah ketika diminta penjelasan berkenaan baju yang dipakainya pada Majlis Pelancaran Drama Spa Qistina pada hari Isnin lalu (29/3). Baju paras lutut jenis satin berwarna merah jambu yang dipakai Ainul telah mencetuskan kontroversi ramai peminat dan juga 'mata keranjang' apabila menampakkan bahagian yang tidak sepatutnya
“Itu baju saya sendiri. Baju itu menampakkan bahu, jadi saya buka tali ‘bra’. Disebabkan itulah ‘bra’ tu semakin jatuh ke bawah. Saya pula asyik tarik ‘bra’ saya ke atas, tapi saya tak tahulah pula nampak macam saya tak pakai ‘bra’. Lagipun, ‘I don’t have boops!’.. Dalam gambar mungkin nampak macam tak pakai. Baju tu longgar. Tak sangka akan nampak macam tu pula,” ujarnya bekas pelakon filem 'Histeria' ini.
“Selepas ini saya kena pastikan agar lebih berhati-hati dengan cara pemakaian saya. Di sini saya ingin tekankan, saya bukan jenis orang yang macam tu (tak pakai ‘bra’).” tambah Ainul lagi. -Gua

33 comments:

  1. tp memang nampak mcm x pakai pun

    ReplyDelete
  2. sengaja nak ikut cara org "amareka"....la tu....benggong...

    ReplyDelete
  3. mengaku je la nak ikut style barat..

    ReplyDelete
  4. dah berak tgh jln spe nk ngaku la bodo..
    x mampu bli bra agaknye

    ReplyDelete
  5. AMERIKA!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. amerika deme amerika

    ReplyDelete
  7. inilah orang melayu balik-balik salahkan orang amerika lah...zionis lah... cuba cermin masyarakat sendiri, tak perlu pengaruh amerika pun boleh rosakkan diri sendiri juga! dah memang lumrah manusia dah macam tu semenjak zaman lut lagi lah!

    ReplyDelete
  8. wow, dia sungguh berani :O

    ReplyDelete
  9. bak dtg sini jer bg aku jilat tetek die 2.....nnt die stim ke x kn.....jilat lme2 kt puting die 2...bru berair pantat die 2 nnt.....

    ReplyDelete
  10. tak bolehkah artis berpakaian lebih sopan yakni menutup aurat

    ReplyDelete
  11. ‘I don’t have boops!’
    " But I have big nipple" hahahaha

    ReplyDelete
  12. bra jatuh konon,tipu la...puting nampak giler dowh...mana nak sembunyi lagi...picit n gentel2 puting tu nanti baru tau...mesti stim giler dia kalau aku wat mcm tu...pastu gesel2 kepala konek ngan puting die...pergh, segelan jugak air mani aku terpancut kat muka dia...haha

    ReplyDelete
  13. amarika demo amarika.............

    ReplyDelete
  14. nk seksi pn, biarlh bertmpat

    ReplyDelete
  15. "amarika demo amarika............."

    balik2 statement atas...nyampah aku!

    ReplyDelete
  16. lau cm tu nk wt pe??xyah pkai bju lgsung,pas 2 dtg kt aq..kte tgok spe klimaks dlu..tetek da la kcik..

    ReplyDelete
  17. suka hati dier la..yg korang sakit hati apesal..?

    ReplyDelete
  18. Mmg sakit hati aku bila adik kecilku meronta-rota bila aku tengok gamba tu....

    ReplyDelete
  19. biar lah dia cam gitu.. yang korang nie semua tak suka.. gi belikan dia coli lah..... atau korang jeles dia ada buah dada, dan korangnya takde... jeles ke puting dia terserlah ternampak, dan korangnya penyek habis? jeles??? Kaahhhhhhhhpuitttt

    ReplyDelete
  20. boobs la.. bukan boops

    ReplyDelete
  21. hahaha sengal.. tampal pakai solotape la bagi tak nampak

    ReplyDelete
  22. nie aku nak bagitau nie.... tak semestinya pakai coli, tak nampakkan puting... terus terang aku cakap.. kat tempat kerja aku... minah2 pakai coli pun kekadang putingnya yang tajam bleh ternampak.. semua tergantung pada coli yang dorang beli.. ada beli buatan murah, kain biasa.. ada yang lapitan kusyen.. so nasib ler pompuan2 mana2 yang pakai tu... lau dorang tak tahan sejuk ke pun bleh tertajam puting tu... sampai leh nampak walaupun dah bercoli dan berbaju..... tu lah yang dinasihatikan.. pakai tudung.. .. bab tudung pun sebaik-baiknya kena pakai sampai tutup bahagian dada... sekretari kat tempat kerja aku nie minah tudung .. dia suka pakai tudung mini.. tapi kekadang tertajam gak putingnya.. bleh nampak jelas lau dia diri depan aku.....

    ReplyDelete
  23. woi ka g keje ke ka g tgk buah dada org??
    gile sex ka ni...

    ReplyDelete
  24. kkkaaahhhpppuuuiiitttApril 16, 2010 at 4:44 PM

    komen atas bab kat tempat kerja tu, aku yang komen tadi... mesti la aku gi kerja... bukannya tengok dada orang... abis tu .. dah kerja aku duduk menaip.. kawan2 kerja aku yang lalu lalang depan aku, siap buat meja aku jadi tempat perhentian untuk berbual lah, amek biskut dan kopi aku,siap nak pinjam itu pinjam nie... so aku tengok la muka dan pakaian dorang... abis dah terpampang depan mato... pernah gak aku komen kat member pompuan bab puting dia tu... tu yang aku dapat tahu bab buatan coli murah ke mahal tu semua, dan perihal ketajaman puting tu...

    ReplyDelete
  25. hahahahaha.........

    kasihan, kasihan.......pasal buah dada pun nak bising.....
    gile sex...
    suka hati die lah kalu x pakai coli....
    biasalah, golongan yg kecil dan x ade puting dada je melenting tgk buah dada org.....

    ReplyDelete
  26. hahaha...aku setuju dengan atas!

    ReplyDelete
  27. kendor semacam je tetek dia....puting pun kecik jeeee.....

    ReplyDelete
  28. hodoh bcg dia..hahahaha

    ReplyDelete
  29. kalau korang org islam yg baik xdenyer nak mengutuk org lain.....byk lg cara utk menyedarkan bukan dgn cara mengutuk, mengeji, mencela.

    ReplyDelete
  30. wahhh cntiknye........

    ReplyDelete
  31. apa gaduh2 pasal ini hal,yg penting mari la sama2 kita memperbetulkan diri serta kesilapan yg tlah kita lakukan

    ReplyDelete
  32. aku suka tengok dia ni..simple..nampak kemelayuannya..tk trlampau cantik..tk trlampau putih..ala2 kadar je.. i like.. walau dah rabak pn aku sanggup je terima dia ni.. Melayu BOLEH!

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: