Monday, November 7, 2016

Peminat Ajak Berkenalan Di Instagram, Redza Rosli Anggap Gurauan



Redza Rosli masih belum bersedia untuk bercinta.
PETALING JAYA: Pelakon Redza Rosli mendedahkan pernah menerima mesej daripada peminat wanita di Instagram yang ingin berkenalan dengannya.

Redza atau Ahmad Redza Rosli, 24, bagaimanapun berkata, dia tidak pernah membalas mesej berbaur peribadi daripada peminat kerana menganggap ia hanya usikan nakal.

"Setiap hari memang banyak peminat yang hantar mesej secara peribadi di laman sosial malah ada yang ingin berkenalan tetapi saya tidak pernah menganggap ia perkara serius sebaliknya ia hanya gurauan sahaja.

"Tetapi jika ada yang bertanya khabar atau ingin mengetahui perkembangan terbaharu seperti drama lakonan dan karier saya akan cuba balas pertanyaan mereka," katanya.

Dalam pada itu, Redza berkata, dia masih belum bersedia untuk mempunyai teman wanita kerana ingin memberi fokus kepada kerjayanya sebagai pelakon.

Malah kata Redza, pada usianya sekarang dia tidak terburu-buru untuk mencari pasangan hidup kerana merasakan masih banyak perkara yang belum dicapai dalam kariernya.

"Saya tiada teman wanita kerana kerja adalah pasangan saya sekarang.

"Biarlah dahulu kerana fokus saya kini adalah kepada lakonan dan masih banyak benda yang ingin saya capai terlebih dahulu.

"Insya-Allah jika ada jodoh pasti tidak ke mana," katanya.

Bising & Bingit Itu Cara Saya - Achey

Achey jangka cara mengacara program Gema Gegar Vaganza akan dikritik. PETALING JAYA:  Pelawak Achey memberitahu dia diminta oleh pi...