Spring
Zaha Spring bersama ahli baru, Kimi (vokalis), Adeen (pemain drum) dan Mizal (pemain gitar).
Spring
Spring menyampaikan lagu Sampai Hati dan Sinar Kelam untuk peminatnya. 
SIAPA yang tidak kenal lagu hit kumpulan Spring seperti Bourgeinvilla yang begitu popular suatu ketika dahulu dan sehingga kini menjadi siulan peminatnya.
 
Sekitar awal 2000, kumpulan ini mula senyap dan akhirnya dikhabarkan berpecah dan membawa haluan masing-masing. 
 
Namun, awal tahun lalu, Spring dikatakan sudah kembali ke industri seni setelah hampir 10 tahun menyepi tetapi mereka tampil dengan ahli baru.
 
Pemain gitarnya, Zaha 'menghidupkan' kembali kumpulan itu dengan  penyanyi dan pemain muzik baru iaitu Kimi, Adeen, Mizal dan Faizal.
 
"Pada awalnya, saya dah tak berminat tetapi selepas berbincang dengan Kimi, saya merasa perjuangan Spring itu perlu diteruskan.
 
"Jadi saya ajak pemuzik-pemuzik yang saya rasa berpotensi untuk bersama-sama saya meneruskan perjuangan ini," katanya kepada Sinar Harian Online.
 
Ketika ditanya soal genre kumpulan ini, menurut Zaha, "sekarang ini Spring lebih matang dan kami masih mengekalkan genre lama kerana konsep Spring itu kami memang tak boleh lari kerana itu identiti Spring."
 
"Cuma, lebih ‘upgrade’ supaya muzik itu lebih sedap didengar kerana itu saya agak cerewet juga dalam memilih pemuzik dan juga penyanyi," katanya.
 
Zaha berkata: "Apa yang saya ada sekarang inilah yang terbaik yang saya dapat kumpul."
 
Berdepan dengan cabaran penerimaan peminat berikutan vokalis baru menggantikan tempat Ameng, Spring akui sukar untuk mengikis keadaan itu.
 
"Ya, memang (sukar). Senario industri muzik di negara kita bukan seperti di negara Barat. Di negara Barat, kalau sebuah band itu sudah mempunyai 'trademark', orang akan kenal daripada pemain drum ke pemain gitar, tetapi di Malaysia, senarionya kalau sebuah band itu, orang akan tekankan pada penyanyinya sahaja.
 
"Jadi, saya memang tak dapat nak elak perkara itu. Kenapa saya pilih Kimi dalam banyak-banyak penyanyi yang saya dah lihat? Dia ada suara dia tersendiri. Saya rasa suara dia itu sesuai untuk bawa lagu-lagu Spring dalam satu bentuk yang lebih baru. Sebab manusia ini akan mahukan sesuatu pembaharuan," jelasnya.
 
Spring sudah mengeluarkan single pertama mereka selepas kembali ke industri, 'Sinar Kelam' dengan harapan ia diterima peminat.