Monday, December 3, 2012

Butik terbesar Pedro di 1Utama


REKAAN sofistikated Pedro menepati cita rasa warga kota.


JENAMA kasut mewah dan moden, Pedro, membuka butik terbesarnya di pusat beli-belah 1Utama, Petaling Jaya, Selangor awal November lalu.
Pembukaan butik tersebut menggenapkan jumlah keseluruhan 44 butik jenama itu yang kini berada di 10 buah negara dalam rantau Asia.
Konsep butik: Sebagai butik Pedro terbesar di dunia, ruang dalaman kedai tersebut jauh lebih luas berbanding empat butik lain di negara ini. Kasut dan aksesori disusun secara teratur bagi memudahkan pengunjung membelek-belek barangan.
Hitam, putih dan kelabu mengisi penataan warna pada segenap ruang butik tersebut. Sofa hitam yang elegan membantu pengunjung mencuba sepatu pilihan dengan selesa.
Menawarkan: Sepatu pelbagai jenis seperti kulit, baldu dan sued untuk lelaki dan wanita menjadi lambang kemegahan Pedro. Aksesori berkualiti yang sofistikated termasuk beg, tali pinggang, tali leher dan dompet turut menepati cita rasa warga kota.

PELAKON Fizo Omar hadir pada majlis pembukaan butik Pedro 1Utama.


Rekaan dan warna: Mainan warna-warna lembut dan tidak terlalu garang mengisi rangkaian kasut Pedro. Namun, ia lebih dominan pada koleksi sepatu formal yang mempertaruhkan rona hitam dan coklat. Rekaannya pula ringkas dan bersahaja.
Keistimewaan: Kualiti item-item Pedro sememangnya diakui pelanggan setianya. Pada harga yang berpatutan, barangan Pedro mampu dimiliki dan dapat bertahan untuk tempoh yang panjang jika pemilik cermat menjaganya. Selain itu, nama Pedro itu sendiri cukup untuk membariskan si pemakai dalam kategori individu celik fesyen, rata-rata mereka bangga menyatakan: "Saya pakai Pedro!"
Lokasi: Lot G307, Ground Floor, Highstreet, Pusat beli-belah 1Utama, Bandar Utama, Petaling Jaya, Selangor.
Telefon: 03-7726 5225.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: