Monday, December 13, 2010

Kegilaan gaya cermin mata




CERMIN mata hitam tidak lagi terhad sebagai pelindung mata tetapi kini digayakan sebagai pelengkap fesyen. Malah, tempiasnya semakin dirasai oleh penggemar fesyen apabila cermin mata menjadi aksesori utama.

Antara jenama yang kian digilai dalam industri fesyen semasa adalah koleksi John Galliano.

Selepas tamat pengajian di Kolej Seni dan Rekaan St Martin, London, namanya mula menjadi sebutan di kalangan peminat fesyen.

Pasti teruja melihat koleksi cermin mata terbaru John Galliano yang mengetengahkan inspirasi rock dan romantik.

Lain daripada biasa, koleksi kaca matanya kali ini diberi sentuhan teknik inovasi dan busana anggun yang mempunyai sentuhan menggoda.

Gaya menawan terserlah oleh keunikan dan kuasa rekaan yang menggabungkan warna bergaya.

Mendapat inspirasi daripada setiap pertunjukan fesyen yang diadakan, John Galliano mencipta kegilaan gaya cermin mata.

Pereka antarabangsa ini sememangnya terkenal dengan dengan elemen drama pada setiap pertunjukan fesyennya.

Setiap koleksi memiliki keunikan tersendiri, misalnya koleksi cermin mata wanita yang mempunyai bentuk seakan-akan rama-rama dan kanta yang besar dan runcing tepi.

Koleksi lelaki pula memaparkan bingkai antik bersalut emas dan logam berwarna.

Inspirasi

Kebanyakan cermin mata seakan mendapat inspirasi daripada gaya retro, bingkainya didatangkan dalam warna ceria dan terang. Bahkan, ia mempunyai corak kreatif yang menampilkan kelainan gaya.

Sentuhan John Galliano tidak mengikut trend semasa tetapi ia mereka idea dan identiti baru dalam industri fesyen hari ini. Dengan adanya grafik menarik, motif mata kucing, bentuk rama-rama, keunikan, bingkai dan saduran baru, koleksi ini dilihat mengikut aliran gaya.

Kebanyakan model kaca mata menawarkan gaya klasik dengan potongan kemas yang menampilkan gaya anggun menerusi pelbagai pilihan warna. Suntikan komponen keluli pada kaca mata itu memberikan kualiti tersendiri.

Ia juga menampilkan gaya fesyen semasa. Bagi peminat koleksi kaca mata John Galliano , ia sudah pun berada di pasaran dan diedar oleh Eyewear Creations (M) Sdn. Bhd. Untuk maklumat lanjut, orang ramai boleh menghubungi 03-92742388.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: