Monday, December 13, 2010

Forest'secret jelajah Terengganu


BELAJAR solekan asas daripada jurusolek Forest'secret yang berpengalaman.


PRODUK penjagaan kesihatan dan kecantikan tempatan, Forest'secret kini sedang mengadakan siri jelajah Terengganu dalam usaha promosi dan mengukuhkan lagi jenama tersebut.

Jelajah yang berlangsung selama 22 hari itu bermula pada 25 November lalu dan ia dilancarkan oleh Pengerusi Yayasan Pembangunan Usahawan Terengganu, Datuk Mohamed Awang Tera di Pusat Dagangan Terengganu, Kuala Terengganu.

Turut hadir pada majlis perasmian tersebut, Pengerusi Persatuan Francais Malaysia Sdn. Bhd. (MIF), Datuk Ahmad Shalimin Ahmad Shaffie.

Selain bertujuan mempromosi jenama Forest'secret, ia juga bagi memperkenalkan outlet sedia ada di Kuala Terengganu. Penjelajahan akan melewati kesemua daerah di sana termasuk Setiu, Besut, Chendering, Marang, Kerteh, Kuala Berang dan Kemaman.

Antara pengisian jelajah adalah Bengkel Sihat Cantik di mana pengunjung didedahkan dengan manfaat produk herba tempatan dari segi kesihatan dan nilai kandungan. Juga diselitkan panduan bersolek dan demonstrasi solekan secara langsung kepada pengunjung yang bertandang ke pameran. Pengunjung turut berpeluang menerima sampel produk daripada skuad promo yang bertugas.

Di samping itu, siri jelajah itu juga memberi peluang perniagaan kepada usahawan tempatan melalui program francais dan francais mikro.

Selain Forest'scret dan MIF, siri jelajah itu turut dijayakan Yayasan Pembangunan Usahawan (Terengganu), GIATMARA, Bank Rakyat dan Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA Terengganu).

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: