Thursday, November 24, 2011

ABPBH 25 Perkenal Anugerah Seri Perak Sempena 25 Tahun

SUBANG JAYA: Sempena 25 tahun ulangtahun penganjuran Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH), mengumumkan satu anugerah khas iatu Anugerah Seri Perak pada ABPBH 25 yang bakal diadakan pada 8 April 2012.

Pengerusi Bersama Jawatankuasa Pengelola ABPBH 2011, Zainuri Misfar, berkata anugerah khas tersebut adalah bagi meraikan ulangtahun ke 25 ABP.

"ABPBH 25 kali ini mempunyai kelainan, keunikan dan keistimewaan tersendiri sempena sambutan Jubli Perak iaitu tempoh 25 kali penganjurannya sejak mula diperkenalkan Berita Harian pada 1987.

"Satu kategori khas, Anugerah Seri Perak akan dipertandingan antara 12 pemenang Bintang Paling Popular sepanjang 25 tahun ABPBH," katanya ketika ditemui pada sidang media Bintang Popular, di sini, Rabu.

Dalam pada itu, borang pencalonan pusingan awal akan dikeluarkan di Berita Harian dan Berita Minggu bermula 25 November hingga 29 Disember depan kepada pembaca memilih calon lima teratas.

Selain itu, beberapa kategori sampingan secara online turut diadakan bermula pada Januari 2012 iaitu Anugerah Muat Turun Mobile, Artis Paling Popular Wanita Online, Artis Paling Popular Lelaki Online, Pakaian Selebriti Terbaik Sepanjang ABPBH 25 Tahun, dan Artis Asia Popular Online.

Antara tetamu yang hadir pada majlis tersebut ialah Datuk Mior Kamarul Sahahid, Pengarang Kumpulan Berita Harian, Mahfar Ali, dam Pengarang Bersekutu Edisi Mingguan Berita Harian, Hanizam Abdullah.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: