Thursday, December 2, 2010

Renungan terakhir bakal pengantin


ABDUL RAHMAN melakonkan semula bagaimana dia keluar selepas memecahkan cermin depan bas yang terbalik dalam kejadian di Kampung Pulau Kerengga, Marang semalam.


MARANG - Tindakan seorang bakal pengantin membelok ke simpang tanpa memberi isyarat membawa padah apabila dia mati dilanggar sebuah bas ekspres dalam kejadian di Kilometer 29 Jalan Kuala Terengganu-Kuantan berhampiran simpang Gong Beris, Pulau Kerengga dekat sini semalam.

Kejadian pukul 3.30 pagi itu mengakibatkan pekerja kilang yang bakal berkahwin pada Jun tahun depan, Shahabudin Sudin, 24, mati di lokasi kejadian akibat kecederaan parah di kepala dan badan.

Kemalangan itu juga mengakibatkan 10 penumpang termasuk pemandu bas City Express cedera selepas kenderaan itu berpusing lalu merempuh sebatang tiang elektrik sebelum terbalik di tepi jalan laluan bertentangan.

Ia ekoran, pemandu bas, Abdul Rahman Daud, 52, sebelum itu cuba membrek dan mengelak motosikal yang ditunggang mangsa. Kesemua mereka dalam perjalanan ke Kota Bharu, Kelantan dari Melaka.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: