Monday, November 3, 2014

DTree buka peluang dropship


  • Rosmihaiza menunjukkan antara bangaran emas yang boleh diperoleh DTree.Rosmihaiza menunjukkan antara bangaran emas yang boleh diperoleh DTree.

FAR East Gold menerusi kedai emas milik penuh Bumiputera, DTree membuka cawangan keempat di Senawang, Negeri Sembilan, selepas lima tahun beroperasi dalam industri barangan kemas.

Pengarah Urusannya, Rosmihaiza Rusly berkata, Dtree adalah  hasil kerjasama strategik yang dijalinkan di antara Far East Gold dan Am Gold Resources.

"Baru-baru ini, kami membuka peluang kepada mereka yang berminat menceburi dunia perniagaan barangan kemas melalui ejen-ejen yang dilantik ataupun sistem perniagaan Dropship.

"Bagi yang berminat untuk menjadi rakan niaga DTree, mereka akan diberikan latihan serta tunjuk ajar dan selok-belok mengenai dunia perniagaan terutamanya barangan kemas," katanya.

Menurutnya, ejen-ejen turut dibekalkan peralatan-peralatan untuk memulakan perniagaan barangan kemas seperti timbangan emas serta pengukur ukur lilit untuk cincin.

Katanya, bagi mereka yang berdaftar menjadi ejen, mereka juga akan mendapat tawaran harga yang istimewa dan keuntungan 100 peratus.

Rosmihaiza berkata, pihak pengurusan DTree kini bersedia untuk memberi tunjuk ajar kepada mereka yang benar-benar ingin menceburi bidang perniagaan ini.

“Pihak kami akan memberi tunjuk ajar serta latihan bagi mereka yang serius dalam bidang perniagaan ini daripada tunjuk ajar dan selok-belok perniagaan barangan kemas yang kami sediakan”. katanya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: