Thursday, February 27, 2014

Malaysia Distro Fiesta Kumpul Artis Popular


Antara artis yang terlibat dalam Malaysia Distro Fiesta.
KUALA LUMPUR: Seramai 30 selebriti tempatan termasuklah pemuzik-pemuzik 'undergroud' bakal melibatkan diri pada acara Malaysia Distro Fiesta 2014 yang akan berlangsung bermula 29 dan 30 Mac depan.
Acara anjuran Postoman Industries ini akan diadakan di Stadium Nasional Bukit Jalil di sini.
Pengarah Urusan Postoman iaitu Sharill Mohamad, berkata, sebahagian selebriti akan melibatkan diri dalam persembahan nyanyian selain mereka akan bermesra bersama para peminat bagi menjayakan acara tersebut.
"Sebahagian daripada artis-artis ini mempunyai peminat-peminat tersendiri di mana mereka akan berjumpa dan bercerita tentang muzik apabila berkumpul di sesebuah acara.
"Jadi menerusi Malaysia Distro, kami ingin mengumpulkan peminat-peminat di satu kawasan di mana mereka dapat bersantai dengan artis kesukaan masing-masing.
"Dalam pada itu para artis dan peminat turut akan terlibat dengan beberapa aktiviti yang bakal dianjurkan," katanya
Sharill ditemui pada majlis pelancaran Malaysia Distro Fiesta 2014 di VCR Cafe di sini pada petang Rabu.
Acara tersebut turut mendapat kerjasama daripada Malaysian Buskers Club, Achtung KL, Youth Buzzr, Underboss, Alibi Music, Terbang Concept dan Fotografia De Lyzard & Switchbox Development.
Antara artis-artis yang akan menyertainya termasuklah Monoloque, Tilu, Caprice, Reza Salleh, Yuka Kharisma, Lokman Aslam, Mafarikha, Daly Filsuf dan Delisha.
Malaysia Distro Fieata 2014, merupakan sebuah acara bagi mengumpulkan pengusaha muda yang baru memulakan perniagaan tetapi menjual barangan buatan tempatan eksklusif.
Dalam pada itu, Sharill berkata, acara tersebut juga akan menjadi platform kepada peniaga-peniaga baharu memperkenalkan produk masing-masing.
"Kami mahu membantu para peniaga mempromosikan produk eksklusif yang dikeluarkan sendiri oleh mereka.
"Sebab itu untuk menarik lebih ramai pengunjung, kami membawakan artis-artis seperti yang diperkatakan tadi untuk mengumpulkan peminat mereka dalam acara ini.
"Ada juga selebriti popular yang turut terlibat menjual produk-produk mereka seperti ialah penyanyi Mizz Nina," ujarnya.
Bagi sesiapa yang berminat mahu mencari peluang berniaga pada acara ini, hubungi Aszuad Zakaria di talian 016-6838444

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: