- Shaheizy Sam
NESCAFE baru-baru ini merealisasikan impian Shaheizy Sam dengan pelancaran showcase single terbaharunya, Bangun yang terhasil daripada pemilihan inspirasi peminat setianya.
Keunikan lagu itu terserlah apabila ia dihasilkan berdasarkan cetusan idea daripada 50,000 peminat pelakon terbabit yang dihantar kepada Nescafe dalam satu kempen produk minuman itu, baru-baru ini.
Kempen tersebut berjaya merealisasikan impian Sam untuk kembali ke studio rakaman bagi menghasilkan lagu tersebut.
Selepas berduet dengan Yana Samsuddin bagi lagu Begini Caranya, dia kembali berduet bersama Liyana Jasmay dengan sentuhan Audi Mok selaku produser.
Menurut Sam, dia berasa sangat bersyukur kerana Nescafe merealisasikan impiannya dan berterima kasih kepada semua yang berkongsi inspirasi, seterusnya mendekatkan lagi Sam bersama
peminatnya.
"Alhamdulillah... Saya sangat gembira dan teruja dengan peluang yang diberikan oleh Nescafe kepada saya.
"Single ini merupakan impian saya sejak dari dulu lagi selepas sekian lama bergelar pelakon.
"Saya mahu meluaskan cabang kerjaya saya dan nyanyian pilihan utama kerana minat mendalam dalam bidang ini," ujarnya.
Sementara itu, Pengurus Eksekutif Perniagaan, Minuman Nestle Malaysia dan Singapura, Jasmmine Wong, berkata kolaborasi ini membawa makna tersendiri kepada Sam dalam meneruskan
perjuangan muzik dan saya juga berasa bersyukur Nescafe dapat menganjurkan aktiviti yang kreatif menerusi cetusan idea yang diterima hanya dalam masa dua bulan.
Penyertaan penghantaran lagu itu dibuat melalui laman sosial seperti Facebook, Youtube dan Twitter ketika kempen Nescafe On Sam berlangsung, baru-baru ini.
Keunikan lagu itu terserlah apabila ia dihasilkan berdasarkan cetusan idea daripada 50,000 peminat pelakon terbabit yang dihantar kepada Nescafe dalam satu kempen produk minuman itu, baru-baru ini.
Kempen tersebut berjaya merealisasikan impian Sam untuk kembali ke studio rakaman bagi menghasilkan lagu tersebut.
Selepas berduet dengan Yana Samsuddin bagi lagu Begini Caranya, dia kembali berduet bersama Liyana Jasmay dengan sentuhan Audi Mok selaku produser.
Menurut Sam, dia berasa sangat bersyukur kerana Nescafe merealisasikan impiannya dan berterima kasih kepada semua yang berkongsi inspirasi, seterusnya mendekatkan lagi Sam bersama
peminatnya.
"Alhamdulillah... Saya sangat gembira dan teruja dengan peluang yang diberikan oleh Nescafe kepada saya.
"Single ini merupakan impian saya sejak dari dulu lagi selepas sekian lama bergelar pelakon.
"Saya mahu meluaskan cabang kerjaya saya dan nyanyian pilihan utama kerana minat mendalam dalam bidang ini," ujarnya.
Sementara itu, Pengurus Eksekutif Perniagaan, Minuman Nestle Malaysia dan Singapura, Jasmmine Wong, berkata kolaborasi ini membawa makna tersendiri kepada Sam dalam meneruskan
perjuangan muzik dan saya juga berasa bersyukur Nescafe dapat menganjurkan aktiviti yang kreatif menerusi cetusan idea yang diterima hanya dalam masa dua bulan.
Penyertaan penghantaran lagu itu dibuat melalui laman sosial seperti Facebook, Youtube dan Twitter ketika kempen Nescafe On Sam berlangsung, baru-baru ini.
No comments:
Post a Comment
Tinggalkan Komen Anda Sini: