Friday, June 20, 2014

Wanita Brunei Bakal Isteri Azlee Khairi


Azlee Khairi - Foto daripada ak7galerigambar.blogspot.com
PETALING JAYA: Pelakon Azlee Khairi memberitahu bakal menamatkan zaman bujangnya dengan wanita yang dikenali sebagai Leez pada penghujung tahun ini.

Azlee, 25, berkata, bakal isterinya itu berasal dari Brunei dan mereka telah menjalinkan hubungan cinta sejak setahun lalu.

"Insya-Allah jika segala perancangan berjalan lancar saya akan berkahwin pada penghujung tahun ini.

"Leez berasal dari Brunei dan kami telah berkenalan dan bercinta sejak setahun lalu," katanya kepada mStar Online.
Dalam pada itu, Azlee berkata, dia bagaimanapun tidak merancang untuk mengikat tali pertunangan terlebih dahulu dengan wanita berusia 31 tahun itu sebaliknya ingin terus disatukan sebagai suami-isteri.

Dia juga tidak menghiraukan cakap-cakap pihak lain dengan keputusannya itu kerana sebagai seorang selebriti setiap perkara yang dilakukannya akan mendapat perhatian dan kritikan.

"Insya-Allah kami akan berkahwin terus tanpa ikatan pertunangan. Saya tidak bimbang  pandangan orang kerana apa juga saya buat mereka akan bercakap.

"Buat majlis kahwin orang bercakap, tidak buat pun orang bercakap jadi saya buat apa yang dirasakan perlu dan betul," jelasnya.

Sementara itu, mengulas mengenai perbezaan umur mereka sebanyak enam tahun, Azlee berkata ia bukan suatu masalah besar kerana paling penting mereka saling memahami.

Jelas Azlee lagi, dia terpikat dengan Leez kerana wanita itu mengenali sisi baik dan buruknya dan dapat menerima dia seadanya.

"Rasullallah dan Siti Khadijah pun berbeza usia mereka tetapi tetap hidup bahagia dan isu umur itu bukan pengukur dalam sesuatu hubungan.

"Paling penting dia boleh terima diri saya seadanya," kata pelakon drama Love You Mr. Arrogant  ini lagi.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: