Thursday, June 26, 2014

Jejai Minta Isu Perceraiannya Dengan Nora Danish Tidak Diungkit


Fasha bahagia bersama bersama suaminya, Jejai.
PETALING JAYA: Suami kepada Fasha Sandha iaitu Rizal Ashram Ramli buat pertama kali membuat kenyataan di Instagram memohon kepada orang ramai supaya tidak lagi menyakitkan hati isterinya selain membandingkan aktres itu dengan bekas isterinya Nora Danish.

Rizal atau lebih mesra dengan panggilan Jejai berkata, tuduhan demi tuduhan yang dilemparkan kepada Fasha membuatkan dia terpaksa membuka mulut bahawa perceraiannya dengan Nora Danish enam tahun lalu langsung tiada kaitan dengan Fasha.

"Saya akui, pada masa itu, sayalah punca perceraian itu, bukannya Fasha.

"Ianya telah ditentukan dan telah terjadi, tiada apa yang boleh dilakukan lagi. Saya berharap sangat semua ini berhenti di sini sahaja dan tolong jangan panjangkan perkara ini," katanya dalam Instagram miliknya yang dimuatr naik pada Khamis.

Pada Selasa lalu, Fasha telah menegur segelintir pengikut Instagram miliknya yang memberi pelbagai komen apabila dia tidak memuat naik gambarnya bersama mertua berbanding Nora yang memuat naik pelbagai foto dengan keluarga itu pada acara Kuala Lumpur Fesyen Week 2014 yang berlangsung baru-baru ini.
Komen jejai kepada seorang pengikut Fasha di Instagram.
Perkara tersebut membuatkan Fasha mempersoalkan kenapa dia dibandingkan dengan Nora selain berasa terluka dengan komen-komen berkenaan.

Tidak tahan melihat pelbagai komen negatif yang dilemparkan kepada Fasha, Jejai mengambil langkah menjelaskan situasi sebenar yang terjadi antaranya, Fasha dan Nora menerusi satu komen yang ditulis di Instagram milik isterinya itu.

Sementara itu, Jejai juga berkata, dia faham apabila situasinya bercerai dengan Nora dan kemudiannya berkahwin dengan Fasha membuatkan Fasha dilihat sebagai perosak rumah tangganya sebelum ini.

Dalam pada itu Jejai memahami situasi Fasha sehingga terpaksa menegur salah seorang pengikut laman Instagram miliknya dan menganggap Fasha ada hak berbuat demikian.

"Dia yang menanggung segala tuduhan selama ini dan bersabar. Tetapi kesabarannya juga ada had. Harapan saya kepada para pengikut (Instagram) semua agar tidak membandingkan Fasha dan Nora serta tidak mengaibkan mereka berdua. Saya memohon maaf kepada semua kerana disebabkan sayalah punca semua ini terjadi," ujarnya.

Jejai dan Fasha telah mendirikan rumah tangga pada 27 April 2012. Terdahulu Jejai telah bercerai dengan Nora pada 10 Julai 2008 selepas dua tahun berkahwin.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: