Tuesday, October 30, 2012

Peralatan muzik, barang peribadi Yuna lesap di Seattle

Yuna
Yuna
PERALATAN muzik yang digunakan penyanyi, Yuna dan beberapa barang peribadi yang disimpan di van dinaikinya hilang, dipercayai dicuri di Seattle, Amerika Syarikat (AS), semalam.

Berita itu disampaikan sendiri oleh penyanyi Terukir Di Bintang ini melalui laman mikro Twitter miliknya awal pagi tadi.

Yuna atau nama sebenarnya Yunalis Zarai memberitahu bahawa kesemua peralatan muzik yang digunakan untuk siri jelajah telah lesap dari van dinaiki.

Yuna menulis di laman Twitter miliknya, “talking to my mom after all of our gears got stolen from the van in Seattle today.”

Namun, Yuna bersyukur kerana semua krew yang menyertai siri jelajahnya selamat.

Yuna menulis, “Redha sajalah. Asalkan semua selamat."

Susulan perkembangan kejadian itu, Yuna menulis lagi tentang barangan yang hilang boleh diganti, tetapi bukan pengalaman.

"Terima kasih kepada semua yang menyokong Allen Stone dan menyaksikan persembahan saya," katanya lagi.

Sementara itu, Yuna sempat berkongsi paparan perbualan dengan ibunya.

Melalui perbualan itu, dimaklumkan bahawa kesemua barangan yang ada di dalam van itu telah lesap termasuk peralatan muzik, barangan peribadi miliknya dan hadiah berupa kemeja-T untuk keluarganya.

Kejadian itu berlaku selepas dia dan Stone menamatkan siri jelajah di lokasi terakhir iaitu Seattle.

Stone juga melahirkan simpati atas kejadian itu melalui laman Twitter miliknya.

Penyanyi muda itu dijangka pulang dalam masa terdekat bagi melaksanakan ‘Yuna Homecoming Tour di Malaysia’ yang dijadualkan tidak lama lagi.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: