Saturday, December 24, 2011

Unggul dengan Sendayu Tinggi


Wajah Zulaiha selepas rawatan.


SEMPENA kedatangan tahun baru 2012, tentu ramai yang tampil dengan azam baru. Ada juga yang tekad untuk mencapai azam tahun sebelumnya yang belum tercapai.

Bagi golongan wanita, tentu ada yang berazam untuk tampil lebih menawan dan lebih jelita sempena kehadiran tahun baru ini.

Wajah yang jelita dan menawan bukan sahaja membantu daripada segi penampilan tetapi turut meningkatkan keyakinan diri apabila berhadapan dengan orang ramai.

Bagi pengeluar produk kecantikan dan kesihatan terkemuka Sendayu Tinggi (ST) azamnya untuk tahun baru 2012 ialah membantu golongan wanita di negara ini tampil lebih jelita dan ceria.

Menurut pengasasnya, Rozita Ibrahim, sudah menjadi falsafah syarikat itu sejak di awal penubuhan kira-kira 15 tahun untuk berkongsi apa juga rahsia kecantikan dan kejelitaan dengan setiap rakyat Malaysia.

"Ini kerana ia akan membantu meningkatkan keyakinan diri seseorang wanita," katanya.

Untuk itu sempena tahun baru ini ST komited dengan barisan produknya seperti Nosygone, Golden Herb Soap, Lucidum, Zeodari Soap dan Soothing Creem.

Produk lain yang dapat membantu masalah yang dihadapi golongan wanita ialah Acne Deep Toner, Lucimax, krim muka, Cocoa Collagen Shake, Face Mask dan ST Beauty.

Ini terbukti apabila pengguna sendiri mengakui akan keberkesanan produk-produk tersebut.

Bagi pelajar Universiti Sains Malaysia,Mohamad Rais, 23, produk ST telah berjaya menghapuskan masalah jerawat di mukanya.

Katanya, dia menggunakan produk Nosygone (RM34), Golden Herbs Soap (RM15), Lucidum (RM29.50), Zeodari Soap (RM15), Soothing Cream (RM46), Acne Deep Toner (RM39) dan Face Cream (RM28).

"Muka berjerawat buat saya hilang keyakinan diri dan sering bersendiri. Setelah kakak saya mengesyorkan mencuba produk ST berbentuk herba dalaman Nosygone, Lucimax dan Golden Herbs Soap jerawat di muka mula surut.

"Demi mendapatkan wajah yang diidamkan, saya berazam mengikut segala pantang larang demi kebaikan diri. Selepas tiga bulan wajah saya kembali licin dan halus bebas jerawat," katanya.

Bagi Zulaiha, 33, yang bertugas sebagai pramugari, produk Golden Herbs Soap, Soothing Cream, Face Mask, Zeodari Soap, Lucimax, D'Folia, Cocoa Collagen Shake dan ST Beauty yang digunakan turut membantu mengatasi masalah di wajahnya.

"Kesan menggunakan produk pengelupasan menjadikan kulit saya kelihatan gelap, bertompok serta berjerawat. Saya rasa malu sangat nak berdepan dengan orang ramai. Kerja saya pula selalu bertemu dengan pelanggan.

"Selepas menggunakan Golden Herbs Soap, Soothing Cream dan Face Mask masalah jerawat dan kulit berminyak mula berkurang.

"Bukan itu sahaja untuk penjagaan badan, Zeodari Soap dijadikan produk wajib saya setiap hari. Hampir sebulan, produk ini memberi kesan yang memuaskan. Alhamdullilah akhirnya saya diterima sebagai seorang pramugari. kerjaya ini memerlukan saya sentiasa tampil menarik, cantik dan sihat," katanya.

Junaidah, 30, pula memberitahu, ketika mula menggunakan Oily & Acne Series jerawat keluar dengan banyak sekali.

"Saya fikir produk ini tidak berkesan. Tapi saya masih meneruskan penggunaannya. Alangkah gembiranya saya selepas dua minggu, jerawat saya mula sembuh. Kini saya rasa sangat berpuas hati dengan kulit saya," katanya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: