Saturday, December 24, 2011

Koleksi beg, kasut Carlo Rino 2012


Himpunan koleksi musim luruh dan sejuk Carlo Rino.


DUNIA fesyen tanah air tidak pernah sunyi daripada penampilan baru pelbagai koleksi dari jenama-jenama terkenal.

Terbaru, salah satu jenama yang makin pantas berkembang di Asia, Carlo Rino kini tampil dengan koleksi terbaru sempena musim luruh/sejuk 2011/2012 dengan produk yang pasti mampu memikat hati wanita.

Masih mengekalkan ciri-ciri moden, elegan dan beridentiti, koleksi ini terdiri daripada produk yang merangkumi beg serta tas tangan dan kasut beranian wanita kini yang tidak lagi konservatif dalam bab berfesyen.

Menyarung koleksi musim luruh/sejuk Carlo Rino kali ini, ternyata ia sememangnya dihasilkan mengikut cita rasa anak muda dan pasti tidak mengecewakan penggemarnya.

Tetapi ini tidak bermakna ia tidak sesuai untuk orang berumur, malah turut diselitkan koleksi untuk mereka yang inginkan kelainan dalam penampilan harian.

Saban tahun, Carlo Rino yang diasaskan oleh warga Itali iaitu Carlo Pollini dan Rino Luiza sekitar tahun 1986 itu tidak pernah menghampakan pencinta fesyen tempatan.

Ia sentiasa menampilkan rekaan dan potongan produk yang cantik sekali gus menjadi koleksi wajib buat wanita Malaysia.

Selain sesuai digayakan ketika bersantai atau menghadiri majlis formal, himpunan kasut dan beg tangan jenama Carlo Rino juga menarik untuk diperagakan ke majlis minum petang mahupun melancong bersama teman.

Boleh dikatakan ia sesuai digayakan sepanjang masa tanpa mengira tempat kerana Carlo Rino sememangnya merupakan satu jenama yang memberi kebebasan sepenuhnya kepada si pemakai untuk bergaya.

Walau apa pun alasannya, tidak salah kalau sesekali mencuba kelainan agar dapat mempelbagaikan imej mengikut situasi dan acara yang mereka hadiri.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: