Tuesday, December 27, 2011

Fesyen wanita tercantik


MASIH berjaya menampilkan fesyen terbaik walaupun hanya menggayakan baju berbulu, skaf bandana dan seluar jeans yang sederhana.


TAHUN 2011 menjadi tahun paling manis buat Jennifer Lynn Lopez atau popular dengan gelaran J.Lo apabila diiktiraf Wanita Tercantik Di Dunia anjuran majalah People iaitu majalah mingguan di Amerika Syarikat ( AS).

J.Lo bukan saja obses pada aspek penjagaan wajah dan bentuk badan, pada masa yang sama dia bijak berfesyen dalam apa jua acara dan tempat.

Mendapat khidmat nasihat pereka fesyen terkenal, Roberto Cavalli, J.Lo sentiasa menggayakan pakaian yang bersesuaian dengan bentuk badan, tema acara dan siri jelajah konsertnya.

Wanita yang mula berlakon pada usia 16 tahun ini juga menitikberatkan penampilan apabila keluar rumah, kombinasi aksesori, tas tangan dan sepatu mengikut busana pilihan.

J.Lo boleh disifatkan antara selebriti yang bijak menyerlahkan busana pereka di depan khalayak.

Ternyata majalah People membuat pilihan tepat kerana wanita ini berjaya memberi impak yang hebat setiap kali menggayakan fesyen. Melihat gayanya yang cukup sederhana ketika menghadiri karpet merah Golden Globes misalnya, sesiapa sahaja akan tertarik dengan busana putih yang dipakainya.

Bahkan penampilannya dalam siri American Idol dengan gaun asimetri hijau Lanvin baru-baru ini jelas mencuri tumpuan. Pendek kata, artis yang masih 'laku' di Hollywood ini tetap kelihatan anggun dan cantik dalam apa jua gaya fesyen.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: