Wednesday, August 10, 2011

Anne akui degil, mentah


ANNE HATTAWAY


ANNE HATHAWAY mengakui dia seorang yang mentah dan degil ketika mula-mula menceburi karier lakonannya. Kata Anne, dia bersikap profesional di set penggambaran filem-filem lakonannya tetapi biasanya dia tidak ambil peduli terhadap nasihat-nasihat yang diberikan oleh para pengarah.

"Saya fikir saya dulu lebih banyak bercakap daripada mendengar dan sebab itu saya rasa ketinggalan banyak benda. Memang saya selalu bersikap profesional di set penggambaran filem-filem lakonan saya itu tetapi mungkin ketika itu saya masih mentah dan degil, jadi saya bimbang kalau saya tak bersuara, orang lain tidak akan mendengar apa pandangan saya," jelasnya.

Anne juga mengakui tidak faham kenapa namanya dikatakan sinonim dengan filem romantik komedi sedangkan dia tidak pernah berlakon dalam genre sebegitu.

Beritahunya lagi kepada majalah Marie Claire: "Agak kelakar apabila umum mengaitkan saya dengan filem romantik komedi sedangkan saya tidak pernah berlakon dalam filem sebegitu. Saya sangat jujur tentang filem yang saya mahu lakonkan. Itulah strategi saya sebenarnya."

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: