Saturday, November 6, 2010

Tidak pernah ke salon


JOJO (kiri) dan Shinta.


DUO yang terkenal melalui lagu Keong Racun ini sedang melalui zaman kegemilangan mereka. Namun akui Sinta dan Jojo, kini mereka jarang menjejakkan kaki ke salon. Ujar mereka sebelum ini mereka sering menjejakkan kaki ke pusat kecantikan tetapi semakin jarang melakukannya sejak nama mereka semakin dikenali ramai.

"Sudah tidak pernah ke salon kecantikan. Kalau dahulu, kita sering ke salon tetapi sekarang kita semakin santai sahaja," ujar Sinta dalam satu temu ramah sewaktu anugerah SCTV di Jakarta Selatan.

Jojo kemudian memberitahu bahawa mereka semakin bersyukur kerana dapat bergelar artis dan diterima ramai seperti sekarang. Buat Jojo mungkin ini adalah jalan yang diberikan buat dirinya dan Sinta.

"Syukur kerana sudah dapat jadi seperti sekarang. Mungkin ini adalah jalannya," ujar Jojo yang sering ponteng kuliah kerana dilanda kesibukan menyanyi.

Buat mereka, sudah tiba masanya juga mempersiapkan diri untuk ditimpa dengan gosip dan kontroversi. Namun duo ini berusaha untuk tidak menjuruskan diri mereka ke arah perkara yang boleh menimbulkan cerita-cerita buruk.

"Kalau masuk dunia seni maksudnya perlu berhati-hati dan tidak berbuat perkara yang macam-macam," ujar Jojo lagi.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: