Sunday, November 28, 2010

Rosli Mohalim bikin album dengan Datuk S?


ROSLI MOHALIM


DIVA nak tanya dulu, masih ingat tak dengan gitaris kumpulan Sweet Charity, Rosli Mohalim, yang rambutnya ketak-ketak itu? Satu lagi, ingat tak, kisah Datuk S? Alah, Datuk S yang pernah digosipkan dan disensasikan dengan Fasha Sandha satu ketika dulu? Kalau dah ingat, baguslah, sebab Diva ada cerita terbaru tentang Rosli dan Datuk S itu.

Kawan Diva, Si Ratu Gipsi pecahkan satu cerita lagi. Katanya, Rosli dan Datuk S sekarang tengah bergabung tenaga, idea dan dana untuk membikin album bersama. Diva tanyalah, Datuk S ke yang nak menyanyi sebab setahu Diva, Rosli itu pemain gitar. Si Ratu Gipsi pula diam dan suruh pandai-pandailah Diva korek kat mana-mana. Eh, Diva tak pandai korek kalau koyak kertas boleh!

Jadinya, Diva cuma peliklah tiba-tiba Rosli dan Datuk S nak bergabung. Apa motifnya, untuk tujuan kebajikan ke komersial. Kalau Datuk S banyak duit sangat, apa kata pakat juga dengan Diva untuk buat album gambar. Jangan marah. Apa-apapun, Diva baru sahaja tengok kemunculan terbaru Rosli sebagai cameo dalam cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah dengan watak hantu pemain gitar. Cayalah sama lu Rosli.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: