Tuesday, November 30, 2010

Ayu Raudhah Dapat Layanan Istimewa Di Singapura

Ayu bakal muncul dalam filem Empayar yang akan dimuatkan dalam DVD.

PETALING JAYA: Bukan hendak sebarangan memuji pihak produksi di Singapura, namun itulah hakikatnya yang diluahkan oleh aktres Ayu Raudhah apabila dia mendapat layanan kelas pertama di sana.

Layanan tersebut turut diberikan kepada pelakon Malaysia lain yang menjalani penggambaran filem Empayar yang akan dihasilkan dalam bentuk DVD.

Pelakon Malaysia lain yang turut serta dalam filem terbitan Ace Pictures itu termasuk Liza Abdullah, Riezman Khuzaimi dan Roslan Salleh.

“Cara pihak produksi dari Singapura melayan kami sangat istimewa. Mereka kerap bertanyakan tentang keadaan kami dan apa yang kami perlukan.

“Apabila di lokasi penggambaran, mereka akan meminta kami berada di dalam kereta dahulu sementara latar set disiapkan. Malah hotel penginapan dan makanan yang disediakan juga bagus dan sedap,” kata Ayu kepada mStar Online.

Ayu dan pelakon lain menjalani penggambaran di Singapura selama dua hari bermula 17 hingga 20 November lalu.

Filem ini mengisahkan tentang gangster atau dikenali sebagai pailang di Singapura. Ayu melakonkan watak Melissa, yang bercinta dengan gangster di sana.

“Saya berlakon di samping hero dari Singapura merangkap penerbit filem ini iaitu Osman Sulaiman. Ceritanya berkonsepkan seperti filem Godfather.

“Di depan Melissa, lelaki itu sentiasa berkelakuan baik dan langsung tidak menunjukkan tentang kegiatannya yang sebenar,” cerita Ayu, yang melakonkan watak wanita baik dan manja.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: