Sunday, November 28, 2010

Kate optimis pembedahan kosmetik


KATE HUDSON


BIARPUN tidak membantah atau menolak pembedahan kosmetik, Kate Hudson, 31, bagaimanapun mengaku enggan melakukan amalan itu buat masa ini atas faktor usia masih muda manakala wajahnya belum menghadapi masalah.

Aktres yang sentiasa meraih tumpuan saat wajahnya muncul di layar perak itu memberitahu, dia belum punya sebarang rancangan untuk menjalani pembedahan kosmetik melainkan wajahnya mula berkedut dan kelihatan tua.

"Kalau rasa kena buat (pembedahan), saya akan lakukan apabila masanya sudah tiba. Terus terang, saya tidak bersikap skeptikal terhadap mereka yang merubah wajah asal kerana ia terpulang kepada hak masing-masing," jelasnya ringkas.

Jelas Kate. rawatan laser akan menyebabkan kulit menggelupas terlebih dahulu sebelum memperoleh hasil wajah muda serta menawan. Ia menjadi situasi biasa buat mana-mana wanita yang menjalani pembedahan kosmetik, katanya.

"Cuma, jika sudah sampai tahap obses mahu nampak jelita, sudah pasti kita bersedia untuk menahan segala kesakitan dan penderitaan melakukan pembedahan kosmetik," akui Kate yang lebih senang mengamalkan sikap bersederhana dalam hidup.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: