Tuesday, November 30, 2010

Usher Sedia Ganti Tempat MJ

Usher

WASHINGTON: Penyanyi yang disebut-sebut bakal menggantikan Michael Jackson iaitu Usher mengakui tertekan dengan jolokan itu. Namun, dia menolak kemungkinan untuk menyahut cabaran tersebut.

Ujar Usher, dia merasai kekosongan yang ditinggalkan dalam dunia muzik hari ini selepas permergian secara mengejut penyanyi lagu Thriller itu pada 25 Jun 2009.

"Kita telah kehilangan Michael Jackson. Kini tekanan yang hebat dibebankan kepada saya untuk menggantikan tempatnya. Namun, saya tidak kisah dan bersedia menyahut cabaran itu," katanya yang dipetik oleh contactmusic.com.

Sebagai salah satu langkah untuk bergelar pengganti penyanyi hebat itu, Usher merancang untuk mengadakan siri konsert jelajah pada tahun depan. Dia percaya perancangan itu mampu membuatkan Raja Pop itu bangga.

"Saya ingin pastikan peminat akan merasai kelainan pada mutu persembahan dan nyanyian saya sehingga orang boleh membandingkan saya dengan penghibur sehebat Michael Jackson.

"Untuk menjadi penghibur sehebat Michael Jackson, saya perlu bekerja keras dalam segenap aspek iaitu emosi dan tenaga dalam persembahan.

"Saya ingin mendekati peminat dan memberi kepuasan kepada mereka sebagaimana yang dilakukan oleh Michael. Itu impian saya," katanya yang dipetik oleh akhbar Daily Star.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: