Sunday, November 28, 2010

Qi cinta Yuna




SABTU baru-baru ini, Joyah berkesempatan menyaksikan sendiri kemeriahan Shout! Award yang telah berlangsung di Stadium Putra Bukit Jalil.

Baik artis-artis, penerima anugerah dan penonton,

amboi..semuanya memang happeninglah. Joyah juga tumpang bangga bila Yuna menang besar pada malam itu.

Tiga anugerah dia rembat. Ia termasuk Popstar Award, Break Out Award (Best New Act) dan Ultimate Shout! Award. Kelas sungguh Yuna ya. Boleh kalahkan nama-nama besar yang turut dicalonkan pada anugerah malam itu.

Tak mengapalah, sekurang-kurangnya ini satu persaingan yang sihat. Bukanlah hendak mengenepikan artis yang dah lama bertahan dalam industri, tetapi ini juga membuktikan bahawa orang baru juga punya bakat yang sama hebat.

Tapi ketika tengah memerhatikan kelompok artis yang datang pada malam itu, mata Joyah ni tiba-tiba terpaku pada kelibat Yuna yang agak mesra duduk bersebelahan dengan Qi. Alah, Qi yang berlakon dalam drama Blogger Boy di 8TV tu.

Bertambah yakin hati Joyah yang mereka ini bercinta apabila masing-masing memakai pakaian berwarna sedondon pada malam itu. Eloklah tu, kalau dah suka apa tunggu lagi. Nanti orang lain sambar tak ke melepas pula.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: