Friday, November 5, 2010

Shoeville syurga kasut


Pelbagai jenis kasut jenama antarabangsa di Shoeville.


KECANTIKAN dan gaya yang menyerlahkan personaliti seseorang wanita tidak hanya terletak pada busana, solekan yang sesuai mahupun aksesori yang dipadankan.

Ini kerana kasut turut memainkan peranan penting dan kasut juga merupakan antara aksesori pakaian yang akan memastikan anda melangkah dengan penuh yakin.

Kerana itu jugalah, kecantikan seorang wanita sering kali digambarkan 'dari hujung rambut hingga ke hujung kaki'.

Menyedari betapa pentingnya kasut kepada dunia fesyen hari ini, Shoeville tidak ketinggalan menawarkan pelbagai jenis dan bentuk fesyen kasut yang menarik untuk digayakan kaum Hawa.

Untuk koleksi musim luruh dan sejuk 2010, Shoeville yang terletak di pusat membeli-belah Bangsar mempunyai pelbagai pilihan kasut yang berkualiti dan pastinya selesa untuk dipakai.

Bersesuaian dengan perwatakan wanita yang ayu, Shoeville mengilhamkan kasut hasil daripada gabungan gaya kasual, feminin serta cantik yang semulajadi.

Shoeville juga merupakan sebuah butik kasut yang menampilkan gaya moden, penuh keyakinan, kemewahan dan bergaya.

Antara jenama-jenama yang boleh diperoleh ialah Satryani, Via Uno, Raphaella Booz dan Biondini.

Kesemua jenama kasut-kasut tersebut merupakan kasut yang diimport dari Brazil dan setiap rekaan adalah eksklusif dan hanya boleh diperoleh dalam kuantiti yang terhad.

Setiap jenama menampilkan pelbagai rekaan yang menarik di samping warna-warna pilihan mengikut cita rasa wanita hari ini.

Bukan itu sahaja, malah bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan kasut-kasut tersebut terdiri daripada bahan campuran yang terdiri daripada kulit, kain bercetak, cetakan kulit ular serta suede.

Yang pasti, keempat-empat jenama yang terdapat di Shoeville mempunyai rekaan serta gaya yang tersendiri.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: