Friday, November 5, 2010

Inspirasi dari Mumbai


Inspirasi warna-warna tanah untuk musim 2010.


CERIA dan warnakan hari anda dengan koleksi terbaru fesyen MS. READ 2010 yang diinspirasikan daripada kota penuh warna-warni Mumbai, India.

Blaus untuk wanita yang diilhamkan kali ini oleh MS. READ diperhalusi dengan lisu dan baju tanpa lengan kembang yang berwarna romantik, sama ada jalurannya daripada warna yang lebih gelap sehinggalah ke kuning jagung dan krim butterscotch.

Blaus-blaus ini sesuai untuk dipadankan dengan skirt denim, jeans atau seluar biasa yang mencipta momen chic dan kelihatan sofistikated.

Sesuai untuk dipakai pada hujung minggu. Sekiranya terasa sejuk seketika diselubungi angin dan hujan monsun, pakaikan sahaja jaket denim MS. READ dan anda telah sedia untuk ke mana-mana destinasi yang dikehendaki.

Terasa tenang dan kasual, dengan gaya romantik baju maxi yang panjang dan beralun yang melitupi tubuh dengan keadaan yang sangat padan dihiasi manik-manik yang dipecah-pecahkan dari warna yang terang sehinggalah pada hari yang panas.

Bagi rangkaian secara klasik, pakaian ke pejabat lebih kelihatan kemas dan feminin dengan kot yang berputar dan jaket dada berganda, ketika t-shirtnya beralun ke sana sini.

Dari waktu kerja ke bersosial, rangkaian pakaian selepas pukul lima petang kelihatan lebih seksi dengan tube, skirt ikan duyung dan top toga yang meletakkan anda mod untuk berlibur dan bersosial, yang pastinya anda akan menjadi perhatian pada petang itu.

Gayanya diperhalusi dengan top panjang yang beralun dengan dihiasi warna-warna permata hidupan laut, merah delima dan kilauan nilam.

Sesungguhnya pada musim ini segala-galanya mengenai anda, inspirasi anda dan pakaian yang anda kenakan.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: