• SharnaazSharnaaz

"HUBUNGAN saya dan dia dah lama berakhir dan apa jua yang berlaku dalam kehidupannya, saya tak mahu ambil tahu!". Itulah antara kata-kata tegas yang diucapkan pelakon, Sharnaaz Ahmad, mengenai hubungan Shila dan Johan.

Menurut pelakon drama Ruby, ini, dia tidak mahu lagi dikaitkan dengan kisah penyanyi itu walau buruk mahupun baik.

"Jangan kaitkan saya dalam hal dia lagi! Saya rimas dengan situasi ini dan ini adalah punca mengapa saya mahu bersara dalam industri.

"Banyak gosip dan andaian yang bukan-bukan sehingga melukakan hati keluarga saya terutamanya ibu. Ini adalah amaran keras saya terhadap sesiapa yang cuba berbuat demikian.

"Sebelum ini, kenyataan ibu bapa Shila di media dan televisyen juga banyak menggores perasaan saya dengan pelbagai tuduhan. Jadi, hentikan semua ini dan biarkan hidup
saya lebih tenang," katanya yang bakal muncul dalam drama terbaharu, Bukan Kerana Aku Tak Cinta.