Sunday, June 26, 2011

Melissa Saila diperlekeh produser hebat


MELISSA SAILA


HENDAK dikatakan hangat tidaklah sampai jadi kontroversi kecoh satu Malaya, tapi ramai juga yang panas telinga dengan kes terbaharu melibatkan seorang tauke kilang filem. Kali ini, dengan tidak menggunakan kepandaiannya berniaga, dia sudah buat satu kenyataan yang berbunyi sangat tidak cerdik.

Bukan nak kata Melissa Saila itu nama gah yang harus dijulang dalam industri, tapi dia telah bertapak dalam industri sejak berdekad lamanya. Mula dikenali sebagai pelakon cilik yang popular sekitar tahun 1980-an, kemudian bergelar aktres, kini pengarah dan berjinak-jinak dengan penerbitan filem, Melissa Saila kira orang popular dalam industri. Dia anak seni Seniwati Mariani dan anak saudara Biduanita Saloma, status itu meletakkan Melissa dalam statusnya yang tersendiri.

Melissa tahu sekarang bukan zamannya untuk dipuja sebagai selebriti tapi dia tetap ada hak dan air muka. Jadi, bila seorang penerbit dengan sesuka hati mengakui tidak kenal siapa Melissa, perkara itu mungkin bukan satu masalah yang besar. Bagaimanapun, ia akan jadi masalah bila penerbit itu beri kenyataan bahawa, sekiranya dia tidak mengenali si Melissa tentu ada sesuatu yang tidak kena dengan Melissa. Boleh gitu, yakin diri tahap dewa namanya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: