Monday, April 25, 2011

Domino's pancing penggemar coklat


CHOCOLATE lava cake mengejutkan pengguna dengan inti coklat cair yang meleleh keluar seperti lahar gunung berapi.


MANISAN pencuci mulut Domino's terbaru, chocolate lava cake pasti menyemarakkan minat dan memuaskan selera penggemar coklat. Ia dibakar sempurna tetapi penggemar coklat dikejutkan dengan inti coklat cair yang meleleh keluar seperti lahar gunung berapi.

Manisan pencuci mulut itu juga dihidangkan panas, terus dari ketuhar. Taburan gula aising di atasnya sebagai sentuhan akhir pula menyempurnakan hidangan chocolate lava cake.

Ketua Pegawai Operasi Dommal Food Services, Ba U Shan-Ting berkata, ini adalah cara Domino's menawarkan manisan yang bukan sahaja membuka hati bahkan selera pengguna.

"Kami menggunakan ramuan yang berkualiti tinggi dalam produk kami. Selain itu, kami memastikan kek ini dibakar sempurna, selaras dengan kesungguhan kami untuk memberikan makanan yang berkualiti kepada pelanggan.

"Di samping itu, manisan adalah cara terbaik untuk mengakhiri hidangan," katanya.

Dalam pada itu, set sajian terbaru Domino's iaitu sweet passion meal pasti akan menambat hati penggemar coklat.

"Set sajian berharga RM55 ini termasuk dua piza saiz biasa dan chocolate lava cake, selain hidangan crazy chicken crunchies bersama tangy cheese dip, set breadstix dan enam twisty bread atau garlic cheese onion rings sebagai sajian sampingan.

"Set yang lazat ini menawarkan penjimatan sebanyak RM25.80. Chocolate lava cake juga boleh dibeli secara a la carte pada harga RM8.80 atau RM5.80 jika dibeli bersama piza saiz biasa," katanya.

Untuk pembelian dalam talian, chocolate lava cake kini ditawarkan pada harga diskaun 50 peratus daripada harga a la carte, bersama pembelian sekurang-kurangnya piza saiz biasa.

"Domino's sentiasa menjanjikan sajian yang memberikan nilai wang kepada pelanggan. Kami menawarkan sajian baru yang menarik bagi pelanggan kami untuk menambah dan melengkapkan pengalaman menikmati sajian Domino's Pizza," katanya.

Untuk maklumat lanjut hubungi Domino's menerusi talian 1-300-888-333 atau layari laman web www.dominos.com.my untuk pesanan secara talian.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: