Thursday, November 18, 2010

Lebih yakin & segar


JESSLYNN, Lien Siaw, Safiah dan Ainaa menunjukkan rangkaian baru produk Clean & Clear.


SIAPA kata pada usia muda anda tidak perlu menjaga kecantikan wajah. Kulit kita akan mengalami perubahan seawal usia muda. Kebiasaannya, remaja akan mengalami masalah yang lazim seperti kulit berminyak, mudah berjerawat dan ton kulit tidak sekata.

Dengan menawarkan inovasi terkini, Clean & Clear keluaran Johnson & Johnson Sdn Bhd, ia menyerap minyak sehingga lapan kali lebih berkesan.

Produk ini telah dikenali sebagai jenama yang meningkatkan keyakinan remaja dengan membantu mengekalkan kulit yang bersih, menawan dan cantik. Clean & Clear menggunakan empat teknologi yang sesuai untuk kulit remaja. Teknologi kecantikan ini digunakan dalam rangkaian penjagaan kulit yang mempunyai fungsi yang berbeza untuk pelbagai jenis kulit.

Selain daripada rangkaian Deep Action, Clean & Clear juga mempunyai tiga lagi rangkaian produk yang lain untuk memenuhi keperluan kulit remaja yang berbeza. Rangkaian Essentials mengetengahkan pembersih buih, penyegar dan pelembap yang sesuai untuk semua jenis kulit. Disarankan untuk kegunaan siang dan malam, dan merupakan rutin harian penting bagi remaja.

Untuk maklumat lanjut, sila layari laman “My Clean & Clear” di Facebook.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: