Monday, November 8, 2010

Kelly nafi dibayar supaya kurus


KELLY mengakui sedang menghadapi masalah kewangan.


BARU-BARU ini, telah tersebar khabar angin yang mengatakan penyanyi, Kelly Osbourne telah dibayar sebanyak AS$8 juta (RM25.6 juta) untuk menurunkan berat badannya. Ia semakin hangat diperkatakan apabila berat badannya dilihat turun dengan begitu drastik.

Bagaimanapun, khabar angin tersebut segera dinafikan oleh Kelly yang turut geram dengan apa yang disifatkannya sebagai fitnah itu. Menurutnya dalam Twitter, dia tidak pernah dibayar wang sebanyak itu hanya semata-mata untuk menurunkan berat badannya.

"Orang yang menyebarkan khabar angin itu memang tidak bertanggungjawab. Cerita-cerita sebegini boleh membuatkan keadaan akan menjadi bertambah buruk lagi.

"Saya tahu orang yang mereka-reka cerita berkenaan sengaja mengambil kesempatan impak daripada masalah kewangan yang saya hadapi. Ketika ini saya akui yang saya sedang berdepan dengan masalah kedudukan kewangan yang tidak menentu," ujarnya dengan tegas.

Menurut anak perempuan Ozzy Osbourne itu lagi, dia meminta orang ramai supaya tidak mempercayai khabar angin berkenaan. Ujarnya, sekiranya dia benar-benar dibayar, sudah tentu dia tidak bermasalah untuk membayar hutang kad kreditnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: