Saturday, November 6, 2010

Kasmadi kini boleh tidur lena


KASMADI tidur nyenyak sambil mendengar surah Yassin ketika ditemui di rumahnya di Kampung Kubang Palas, Kuala Terengganu semalam.


KUALA TERENGGANU - "Saya bersyukur dapat tidur lena seperti dulu setelah 15 bulan berjaga pada waktu malam."

Itulah kata Kasmadi Jusoh, 35, dari Kampung Kubang Palas, Bukit Payung dekat sini yang menghadapi masalah tidak boleh tidur setelah terlibat dalam satu kemalangan di Kampung Banggol Pauh, Seberang Takir, Kuala Terengganu pada April tahun lalu.

"Segalanya seperti mimpi. Selama 15 bulan ini, saya hanya berbaring dan bangun sekali sekala kerana badan saya lesu dan sering mengalami lenguh-lenguh sendi.

"Saya tidak mampu bekerja kerana belakang tengkuk saya sakit sangat dan terpaksa bergantung kepada isteri yang bekerja sambilan di tempat pemprosesan keropok lekor," katanya ketika ditemui di rumahnya di sini semalam.

Menurut Kasmadi, dia juga kini boleh melelapkan mata pada waktu siang seperti sebelum diserang penyakit misteri tersebut.

"Badan saya juga tidak lagi sakit. Selepas ini, saya akan kembali bekerja untuk menyara keluarga dan berharap penyakit tersebut tidak berulang lagi," ujarnya.

Kosmo! 8 April lalu menyiarkan penyakit misteri yang menimpa Kasmadi sehingga tidak boleh tidur selepas terlibat dalam satu kemalangan dengan sebuah motosikal di Seberang Takir pada April tahun lalu.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: