Friday, November 12, 2010

Hasrat murni Lindsay


LINDSAY LOHAN


MENDAPAT pelajaran paling berharga adalah hikmah di sebalik masalah kecanduan alkohol dan dadah yang dilalui oleh pelakon cantik, Lindsay Lohan.

Pengalaman bertapa dan harus menjalani kehidupan yang jauh daripada perkataan glamor di Pusat Pemulihan Betty Ford telah memberikan inspirasi buat Lindsay untuk membantu generasi muda yang lain dengan bakal menubuhkan sebuah pusat pemulihan miliknya sendiri.

Pelakon filem Mean Girls tersebut bakal menghabiskan semula untuk masa yang lama di pusat pemulihan tersebut dan dijadualkan bebas pada bulan Januari depan. Durasi yang lama di pusat tersebut membuatkan Lindsay terfikir untuk bangun dan membantu orang lain.

Niat murni Lindsay ini diungkapkan oleh ibunya, Dina Lohan yang mengakui bahawa proses pemulihan yang dijalani telah benar-benar merubah kehidupan anaknya.

"Dia mahu membuka fasiliti pemulihan sendiri untuk membantu golongan remaja yang lain. Lindsay benar-benar mengambil berat hal ini. Kita hanya mampu berfikiran positif dan melihat masa hadapan untuk mebantu keluarga lain,"ujar ibunya merangkap pengurus Lindsay.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: