Friday, November 5, 2010

Bergaya dengan bajet rendah


Aksesori cermin mata dan jam tangan khusus untuk lelaki.


RAKYAT Malaysia pelbagai kaum rancak menyambut perayaan masing-masing. Bagi masyarakat berketurunan India, kesibukan membuat persiapan menyambut Deepavali memang terasa. Umat Islam pula akan meraikan Hari Raya Korban tidak lama lagi sementara kemeriahan musim cuti sekolah juga semakin dirasai.

Menyemarakkan suasana hujung tahun, jenama-jenama besar menampilkan rekaan terkini dan memenuhi selera pelanggan.

Mengikut arus fesyen yang semakin berkembang pesat, jenama Alfio Raldo menampilkan koleksi mewah dan moden.

Koleksi fesyen dengan elemen mewah dan glamor ternyata menjadi rebutan di kalangan penggemar aksesori kerana harganya yang murah dan sederhana. Menjadikan konsep pelbagai guna, sederhana dan realistik sebagai konsep utama, Alfio Raldo menterjemahkannya menjadi satu koleksi yang pasti menjadi idaman. Dengan bajet RM500 ke bawah, anda boleh memiliki padanan kasut dan beg tangan dengan kualiti dan rekaan terkini.

Memaparkan beg tangan dan kasut berwarna mewah yang mengasyikkan seperti emas metalik, gangsa, off-white, turqoise, perak, violet dan merah terang, pastinya sambutan setiap perayaan menjadi lebih ceria.

Gabungan aksesori seperti manik, kristal, rantai, yang berkilat bak berlian menjadikan aksesori anda sempurna dan pelengkap personaliti.

Antara aksesori yang semakin digilai ramai adalah beg sandang mini tote bag, oversize hobo bag dan tote bag. Tidak ketinggalan, koleksi kasut yang terbaik seperti mules, sling back, pump, blok heel dan ankle strap hell.

Mencuri tumpuan penggemar fesyen, koleksi kali ini menampilkan ciri istimewa dengan rekaan kasut sepadan dengan beg tangan.

Konsep suai padan ini dilihat bergaya untuk ke pejabat, majlis formal atau menghadiri mesyuarat dan temu janji.

Seperti golongan wanita, koleksi lelaki turut menampilkan kepelbagaian. Koleksi kasut, dompet, jam tangan dan aksesori lelaki membantu penampilan lelaki lebih segak dan menarik.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: