Thursday, October 13, 2011

Pelakon baru galas Klip 3GP


PARA pelakon filem Klip 3GP bersama Aidil Fitri Mohamed Yunos (duduk)dan Mimi (bertopi) pada sesi fotografi di Kuala Lumpur, baru-baru ini.


FILEM Klip 3GP merupakan filem terbaru terbitan Grand Brilliance yang menampilkan muka-muka baru dalam dunia perfileman tanah air. Daripada pengarah sehinggalah para pelakonnya merupakan pendatang baru dalam bidang ini.

Aidil Fitri Mohamed Yunos pertama kali diberi peluang mengarahkan filem. Begitu juga dengan barisan pelakonnya seperti Sabhi Sadhi, Fikhree Bakar, Adeline Tsen dan Mimi (One Nation Emcees) juga pertama kali muncul dalam filem.

Sungguhpun masih baru di layar perak tetapi mereka berdepan cabaran besar apabila terbabit dalam Klip 3GP. Filem genre seram itu memerlukan mereka melakonkan watak mencabar termasuklah yang menghairahkan.

Hits sempat mengadakan fotografi dengan Aidil Fitri dan para pelakon terbabit baru-baru ini. Pada pertemuan itu mereka berkongsi pengalaman sebelum Klip 3GP ditayangkan di pawagam seluruh negara mulai hari ini.

4 comments:

  1. Diorang ni tahu dosa n pahala ke x ek??? Inilah akibat agama tolak tepi, hiburan diutamakan...Kalo jd hot issue lps ni, rasenye MIMI akan ckp dia profesional, ikut skrip n arahan pengarah...Oh Malaysiaku...umat akhir zaman..

    ReplyDelete
  2. hello... malaysia ini negara sekular...kalau kau nak tegakkan hukum hudud, berambus kau ke saudi arabia!

    ReplyDelete
  3. ISlam pada nama...mintak jauh..

    ReplyDelete
  4. kerajaan malaysia dah lakukan macam-macam untuk kebajikan umat islam sini, apa lagi yang kau tak puas hati... kau tak puas hati sangat, pergi lah jauh2 ke afghanistan ke somalia ke.... buatlah hukum hudud sesuka hati sana... malaysia negara berdemokrasi, kita amalkan islam menurut kehendak majoriti negara ini, bukan ikut kehendak kau sorang aje!

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: